Bezpieczne płatności z Paynow od mBank

W naszym sklepie postawiliśmy na współpracę z jednym z największych dostawców w naszym kraju dla płatności online - wybraliśmy usługę Paynow - to marka mBanku, który czuwa nad bezpieczeństwem transakcji i dostępu do bramki płatności. Statusy transakcji zmieniają się w czasie rzeczywistym.

Przede wszystkim - bezpieczeństwo gwarantowane

mBank dba o bezpieczeństwo danych, co ma dla Nas priorytet, opierają się o najlepsze praktyki w branży płatniczej. Korzystając z płatności Paynow w naszym sklepie, masz pewność, że łączysz się bezpiecznie z właściwym serwisem, a przekazywane informacje są szyfrowane.

Obecnie obsługujemy płatności BLIK, wszystkie szybkie płatności banków dostępnych na polskim rynku oraz umożliwiamy płacenie kartą płatniczą.

Banki obsługuje Paynow metodą płatności pay-by-link?

1. mBank,
2. Alior Bank,
3. BNP Paribas,
4. BOŚ Bank,
5. Citi Handlowy,
6. Crédit Agricole,
7. EnveloBank,
8. Getin Bank,
9. ING Bank Śląski,
10. Inteligo,
11. Bank Millennium,
12. Nest Bank,
13. Noble Bank,
14. Bank Pekao S.A.,
15. PKO BP,
16. PBS Bank,
17. Plus Bank,
18. Santander Bank Polska,
19. T-Mobile Usługi Bankowe,
20. Toyota Bank Polska.

Dla kupującego

Co się dzieje z moim zamówieniem?

Jeśli masz pytanie związane z zakupami w sklepie internetowym, w którym płaciłeś za pomocą paynow, a w szczególności chciałbyś dowiedzieć się o statusie zamówienia i jego wysyłce, fakturze, masz problem z otrzymanym produktem – prosimy, skontaktuj się z nami jako Sprzedawcą. Jeśli masz pytanie co do transakcji skontaktuj się z nami (platnosci@paynow.pl), pamiętaj by w wiadomości podać ID transakcji.

Co dzieje się z płatnościami wykonanymi po czasie oczekiwania serwisu?

Jeśli płatność nie zostanie dokończona, a czas oczekiwania serwisu minie transakcja otrzyma status ‘niedokończona’. Środki nie zostaną pobrane z konta. Transakcja nie wymaga dodatkowego anulowania.

Jak dokończyć przerwaną płatność?

Przerwaną płatność dokończyć można, wchodząc w link prowadzący do statusu transakcji, przesłany na adres e-mail podany w momencie rozpoczęcia operacji.

Gdzie powinienem zgłosić nieudaną transakcję?

Jeżeli środki zostały pobrane z Twojego konta, a płatność ma status anulowana lub w toku – prosimy, prześlij do nas (na adres platnosci@paynow.pl) potwierdzenie płatności pobrane ze swojego banku oraz numer transakcji paynow (znajdziesz go w tytule powiadomienia transakcyjnego). Jeśli środki nie zostały pobrane, transakcja nie wymaga dodatkowego anulowania. Stanie się to automatycznie.

W jaki sposób mogę anulować rozpoczętą płatność?

Nie ma potrzeby jej anulowania, niedokończona płatność zmieni status na “anulowana” automatycznie po upływie 7 dni (maksymalnie do 10 dni).